beloved

När man har 19 sidvisningar utöver de unika besöken blir man ju alltid lite nyfiken över vem som fastnat denna gång, och av vilken anledning. Men sådant får man ju fortsätta fundera på för svaret ges en sällan :)
.
En helg har gått, förbi i en dimma. Inte den dimma helgen brukade försvinna i, utan en annan. Har kommit in i ett stadie där mina basala behov har satts i rubbning, detta gillas inte. Så har ägnat helgen åt att försöka återställa detta. Lyckades dessvärre inte. Men trots obalans, har helgen bjudit på mycket härligheter. Spelkväll hos Jimmy med många skratt. Kvalitetstid med mig själv och kissarna. Långa promenader. Skogspromenad med Maria. Filmkväll och mys hos Tess och Emma med än mer skratt. Åh vad jag älskar er allihop som på olika sätt förgyller min vardag, mitt liv ♥
.

Kommentarer
Postat av: Ingrid'Bull

<3

2011-10-10 @ 15:08:55
URL: http://bulljaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0